söndag 4 april 2010

Färdigfirat

Blä, känner mig inte speciellt nyttig efter påsksvullandet,

har faktiskt en känsla som liknar ångest som ligger och gnager! Skam den som fortsätter på brottets bana, dock, idag är en ny dag och i morgon är en ny vecka med nya träningsplaner.

Tvingade hem mannen vid 21-tiden igår, visst är det väl så att om man är chaufför får man bestämma vilken tid man ska åka hem? Jag kan hur som helst aldrig stanna så mycket längre eftersom tröttheten slår till med full kraft omkring 22 och då är även jag oförmögen att köra bil. Dagen var för övrigt hemskt trevlig, bra sällskap och jäkligt fint väder kan ju göra vem som helst på bra humör! Till och med en surjävlapåskkärring (undertecknad).


Alldeles strax morgonpromenad med hundarna. Tränar just nu på att ha båda två kopplade samtidigt, en viss teknik krävs men överlag går det faktiskt bra. Brukar passa på så här före fan om morgnarna, ingen annan är ute och jag får vara ifred med mina odjur. Jag måste förmodligen börja testa andra tider också, så får vi se hur det funkar när det kommer andra hundar och går. När tiden väl kommer för barnvagnspromenader vill man ju liksom inte ha två monster vid sidan om som drar iväg med både mig och barn så fort de får syn på en annan varelse.

Är väl bara att ta tag i dagen och ge sig iväg då. Inga krusiduller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar