måndag 24 maj 2010

Nutrilett, kaffe och snus

Rubriken says it all, va?

Slutade nattpasset 06.45, kom hem till ett folktomt och skitigt hem där vid 07.15. Städade det skitiga hemmet, skurning och allt, och snusade två snusar under tiden. Inte samtidigt då, men man kan säga att jag kedjesnusade om det nu finns något som heter det.

Nu har jag precis smällt i mig en Nutrilettshake som skulle föreställa frukost, jag var inte sugen på något så det fick bli en sån i stället, alltid bättre än ingenting tycker jag. Att jag gillar smaken (jordgubb) kanske bara gör mig konstig men jo, det smakar gott i min mun. Som glass nästan, om man har riktigt iskallt vatten.
Fjärde snusen för dagen prydligt inlagd under läppen och kaffet står på bordet och blir lagom temperatur. En ganska bra morgon.

Har sovit dåligt inatt, därav denna plötsliga morgonstädning. Är det bara jag som blir hyperaktiv om jag sover för lite? Det bara kryper i kroppen och jag måste ha någonting att sysselsätta mig med, efter några dagar blir det en sån där ond cirkel för då är jag så uppe i varv på kvällarna att jag inte kan somna... knäppt. Det blir mycket gjort, däremot, det ska jag inte sticka under stol med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar