fredag 3 september 2010

Fredagsnöje



Påfyllning av hundgodis. I vår butik har de inte de där pyttesmå frolicsarna och jag glömmer alltid att köpa dem när jag är någon annanstans, vilket innebär att jag får sitta och klämma sönder de stora i stället. Fyra små bitar blir det av en stor. Det är stört omöjligt att utföra om man glömt stänga påsen ordentligt så att de blivit hårda, det tycker hundarna är skitbra, på två olika sätt. 1. De får en jättegodis som naturligtvis är bättre än en liten. 2. Man bajsar så lätt när man har ätit ett gäng stora godisar. OBS Hundarnas åsikter, inte mina.


Jag vill idag passa på att kasta en grej i den "röda tunnan". En skalmackapär från en tillverkare med ett namn som rimmar på just mackapär.
Den är totalt jävla värdelös, köp den inte! Potatisarna flyger ur handen och skinnet på tummen skalas bort för man slinter så lätt med den.
Tur att jag slipper gräma mig, jag fick den nämligen i present för längesen så jag har inte lagt ner några slantar på den.


Ful är den också.

1 kommentar:

  1. Tänk om hundarna kunde förstå hur bra de har det och hur mkt tid man lägger ned på dem =)
    Försöker få Siri att fatta att hennes säng är minst lika bra som våran!
    / L & E

    SvaraRadera