torsdag 15 september 2011

Baka scones.

Jamen VARFÖR kan jag inte ens baka scones? Jag följer receptet till punkt och pricka och ändå blir de torra och smular sönder så fort man ens tittar på dem. Jävla scones. Jag ska förbanne mig aldrig mer försöka. YOUR BAD (alltså, inte "du är dålig" översatt, det heter you´re bad, utan "din jävla förlust sconeshelvete du ska aldrig mer bli bakad).

Jag skulle lägga in en bild, inte på scones utan på Minna men det verkar ta åratal just ikväll så jag skiter i det.
Hon sover förresten sedan länge, min lilla terrorist. Idag var vi och badade på ett badhus (surprise, surprise..) och hon blev helt knäckt av allt simmande och plaskande och duschande. Är det någon som vet, när vi ändå är inne på ämnet bad, om det säljs badringar för bebisar med sån där "sits" i någonstans i närheten av Piteå? Alla orter nedanför polcirkeln men norr om Umeå. Gällivare går också bra för där har jag släkt. Nä, men vet ni vad jag menar?

1 kommentar:

  1. Jag försökte mig på att göra en tårtbotten, den blev inge bra, men jag frös ändå ned den. Tänkte att jag kan nog dölja det "torra" med massor med slisk på tårtan sen. :)
    Vi köpte en sån där badring med sits på Barnens Hus i somras. Tror att de har två olika storlekar.
    Grattis förresten! :)

    SvaraRadera