tisdag 16 november 2010

Något roligt

www.pitea-tidningen.se - alltid underhållande. Elva personer i Norrbotten som VÄGRAR låta sig testas för klamydia kan komma att TVÅNGSHÄMTAS! Det tyckte jag var jätteroligt. Jag är dock inte så svår att roa.

Den 21/11 är det fullmåne och nu när jag slutat försöka pressa ut Ärtan hoppas jag på månens dragningskraft. Det verkar faktiskt som om, har jag märkt efter lite Googlande, fler barn föds vid eller strax före/efter fullmåne. Bara att hålla tummarna, om inte annat är det en bra "milstolpe". Jag behöver såna och att sätta sig ner och vänta till nästa besök på MVC känns lite väl långdraget. Det är ju tio dagar dit.


Jag vill köpa en liten frysbox, nyare modell som inte drar så mycket ström. Någon som har en till övers? (Fifarao vilken trist grej att köpa!). Då kanske det skulle kännas lite roligare att baka och laga mat och sånt, om man kunde trycka in något i frysen så det inte ligger och bli gammalt som nu. Ingenting ryms i vår pyttefrys och det är skitirriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar