måndag 22 november 2010

Seriöst

Jag håller på att dö av smärta. Fel sorts smärta. Tandvärk! 07.40 öppnar tidsbokningen hos tandläkaren, vet inte om jag klarar mig tills dess. Hoppas på, och misstänker, en simpel inflammation i tandköttet men det kan lika gärna vara världens megahål som behöver lagas för tusentals kronor. Så värt det dock, att ha tandvärk är I N T E en av mina favoritsysselsättningar om man säger så.

Fullmånen suger förresten, det enda som hände igår/inatt var att jag hade massor med sammandragningar och en speedad bebis i magen. Just nu är jag på relativt dåligt humör och ger fan i om ungen kommer ut eller inte, jag har på känn att det inte är speciellt härligt att föda barn och ha ont i käften samtidigt. Man kanske inte tänker på det just då men det vore nog inte så trevligt att efter förlossningen få tillbaka ontet i munnen och grina illa för det.

Helvetes skitröv-tänder. SÅ lindrigt med löständer, alltså! Får jag inte en akuttid idag lägger jag mig ner och väntar på liemannen.

1 kommentar:

  1. Låter ju mindre kul =S hade ju som hoppats du skulle våndas av en helt annan sorts smärta =P men snart så =) Kom förbi och drick kaffe om du är ute och kör =)

    SvaraRadera