fredag 10 februari 2012

Hade tänkt hinna.

Jag hade tänkt hinna lägga upp några före-bilder på köket, om nu någon skulle vara intresserad. Vi får väl se vad som blir men speciellt mycket helgbloggande kan jag inte lova. I eftermiddag kl. 16 stänger jag av telefonen för inkommande samtal, åter måndag morgon 08.00.
Jag orkar fan inte med att ständigt vara kontaktbar för kreti och pleti, det är väl ändå inte det som är meningen med livet?

Gravid-update.
Vecka 33 och jag känner mig ungefär som vanligt. Bara tjockare.
Har grävt fram lite bebisgrejer och lagt dem på lämpligt ställe, dvs. i en hög i källaren. Ska måla vaggan och hade behövt hjälp av någon sykunnig person att fixa stoppning till innersidorna, men jag tror mig veta vem jag ska fråga.
Själv har jag sönder symaskiner bara jag petar på dem så att fixa det mol allena vore rena katastrofen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar