torsdag 28 mars 2013

Brutalt ärlig.

Jag hade ju visioner för 2013.
Visioner för träningen, resor, mig själv.

Bittert nog, men ganska förklarligt, så blev det ingenting av det.
Jag antar att det inte hade varit speciellt kul att sitta på ett flygplan i flera timmar med ett diskbråck i ländryggen men det känns ändå surt.

Vad gäller träningen så är det aldrig för sent, nu är jag ju tillbaka på banan med själva livet så snart kör jag igång igen. Kanske redan nästa vecka, mest troligt!

Ljuset och lite varmare väder gör väl sitt också. Inse att jag har varit fånge i mitt eget hem hela vintern, jag kan utan att överdriva hävda att december-mars varit de värsta månaderna i mannaminne.

Men, dåtid är dåtid och trots att jag visserligen är besviken över allt som inte har blivit så kommer ju tillfällena tillbaka. Att gräva ner sig är inte min grej så nu blir det nya tag, med allt!

Påskhelgen spenderas med sambo, barn, tre hundar och två katter.
Djurvakt!
Hoppas på mycket sol så att fräknarna får sitt och ungarna kan vara ute mest hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar