söndag 20 maj 2012

Men KAFFE min bästa vän!

Vad vore livet utan dig...iiiiingenting (dadadada) iiiingenting (dadadada) ..kaffe är min vapendragare nummer ett, slut på sången.

Å vet ni, lite dregel på kudden är inget att skämmas över.

Jag har misslyckats katastrofalt med min sunda diet den här veckan. Vi hade ju besök till och från så sambon köpte hem kakor som inte blev uppätna utan bara låg i skafferiet och skräpade. Dagtid kunde jag utan bekymmer klara mig utmärkt utan en enda kaka, men när natten smög sig på var karaktären som bortblåst. Varje gång lillebror ville ha mat var jag där i skåpet och norpade till mig en kaka och en dutt mjölk direkt ur paketet. Färdkost på väg tillbaka till sovrummet, liksom...  inte bra. Idag ska kakorna den långa vägen till soptippen vandra. Om det finns kvar några, jag registrerar tyvärr inte det när jag, halvt vaken halvt sovandes, tar så många som får plats i handen. Jag har normalstora händer så det ryms ändå ett gäng.

1 kommentar: