tisdag 22 maj 2012

Prioritera mera.

Är du en sån som inte hinner träna?
Jag har i alla fall varit en sån, för väldigt länge sedan. Tills jag började kolla vad jag gjorde av all tid (jo, dygnet har 24 timmar, vartenda ett). Det visade sig att två, tre timmar gick åt till TV-tittande. Två, tre timmar slött soffnötande. Tragiskt. Nuförtiden spenderar jag visserligen kvällarna vaggandes på en bebis men det ska det snart bli ändring på. Sambon får vagga vissa kvällar medans jag befinner mig på gymet.
Han är också bra på att vagga.

2 kommentarer:

  1. jag hinner alltid träna!
    att inte hinna kan vara den sämsta ursäkten..för som du säger - vad läggs då tiden till annars?

    SvaraRadera
  2. I mitt fall läggs tiden oavkortat till att amma och dom få minuter jag inte gör det så pissar, skiter eller äter jag(med två händer)! Inte nödvändigtvis allt på samma gång!! ;-p

    SvaraRadera