torsdag 24 maj 2012

I ärlighetens namn.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag i princip struntade i vikten, fast det var väl inte hela sanningen. För tillfället har jag en veckas hårdbantning framför mig, har avverkat två dagar och det går bra. Tanken är att jag ska gå ner så mycket som möjligt innan jag börjar träna för då kommer det att gå betydligt långsammare i och med att jag "måste" äta mer för att orka med både träning och barn. Speciellt ettåringen kräver enormt mycket av min energi, jag springer mest runt efter henne hela dagarna och min rumpa har nästan glömt hur det känns att sitta.

Så, när nästa torsdag anländer är jag förhoppningsvis något kilo fattigare, lite lös maghud rikare och får på mig ett eller annat träningsplagg. Annars får jag väl träna naken, men då hoppas jag att det är tomt på gymet för nakenstretching låter inte vidare kul att titta på, i synnerhet inte om den utförs av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar