onsdag 12 september 2012

Glurk.

Jag minns fasiken inte vad jag skulle skriva.
Färgar håret, men gissar att det kommer att misslyckas och att jag som vanligt får gå på ICA med mössa och köpa en toning. Hoppas att det är riktigt blåsigt ute i morgon så att det inte ser helt mongo ut att komma med hatten på. Annars får jag väl låtsas att jag är förkyld eller nåt.

Det går bra med Willes välling, han sover nio timmar i sträck innan han vaknar för en laddning käk. Sen somnar han om i en timme ungefär, han och Minna brukar vakna samtidigt, kring 05.30-06 nån gång. Fort kan det ju ändras, bara för det kommer han säkert att vakna en miljard gånger inatt. Det verkar som att han håller på att bli förkyld så det ser inte så värst lovande ut.

Jag har haft sinnessjukt ont i kroppen efter måndagens gymstick-pass. Det tog verkligen på ställen jag inte ens visste att jag hade, typ, och jag har knappt kunnat röra på mig. Det var svinjobbigt och jag svettades så det blev en massa små pölar där jag stod. Därför måste jag alltså dit igen. Varje måndag, om herrn i huset inte jobbar. För att göra det hela lite jobbigare ska jag även gå på core-passet efteråt, så att jag blir riktigt död.
Träning ska göra ont, eller hur var det? Imorrn blir det i alla fall ett indoorwalking-pass och bodymind efter det. Nice.

2 kommentarer: