onsdag 19 september 2012

Han är 50% av ungarnas föräldrar..

..och jag är de resterande 50%.
Jag ammar inte.
Vi jobbar aldrig samtidigt.
Han är precis lika bra på att ta hand om ungar som jag, kan också stiga upp tidigt om morgnarna och koka välling.
Den 1:a november börjar jag om att jobba, Wille är då ganska precis 6½ månader gammal. Sambon kommer inte att ta ut någon föräldraledighet då utan vi kommer båda att jobba heltid, fast aldrig samma skift. Ganska smidigt va?
Då var det offentligt.

Wille verkar ha en äta- och sovadag idag, inte mig emot. Det är inte varje dag i veckan det händer om man säger så. Jag passar på att göra ingenting för det gör jag aldrig annars.

Har nån undrat varför jag typ aldrig lägger upp några bilder?
Det är för att jag som aldrig tar några bilder nuförtiden.
Jag ska se om jag kan bättra mig på den punkten, men inte just nu.
Just nu ska jag nöta facebook.



1 kommentar:

  1. det kommer säkert gå jättebra att jobba, ni lär ju inte bli less på att se varann iaf höh :P

    SvaraRadera