tisdag 18 september 2012

Jag är så jävla sur.

Hade tänkt beställa barnens vintergarderober på en sida på internet men har glömt mitt lösenord. Trycker att de ska skicka ett nytt lösenord till min registrerade emailadress, min vanliga, men INGET JÄVLA LÖSENORD dyker upp. Det ska ju bara fungera. Nu skiter jag i det och handlar det ungarna behöver på stan i stället.

Å vet ni, jag höll på att dö på träningspasset i torsdags. Det smakade blod i munnen.
I slutet skulle man nämligen "dra" framåt medans en annan människa höll emot (man har ett hopprep runt midjan, den andra människan står bakom och håller i handtagen). Jag parades ihop med en 95kilos karl som höll emot allt vad han kunde. Jag tog mig ingenstans, typ. Sen när det var hans tur att dra flög jag bakom som en vante.
Sen höll jag på att dö. Jag skulle simma efteråt men orkade bara några längder. För jag dog.

Veckan har inletts med ett träningspass igår, fortsätter med ett i morgon och ett på fredag. Simning på lördagen eller söndagen. En massa dop i helgen, inte min favoritaktivitet men det är ju kul att träffa folket i alla fall.
När vi döper Wille ska bara våra föräldrar få vara med. Man får alltså inte träffa så mycket folk då, men å andra sidan så blir det lugnt och skönt. Det kan hända att vi bjuder dem på fika efteråt men jag gissar att det blir deras eget fika...  för jag bakar fortfarande inte. Jag gjorde en äppelpaj häromveckan men det var i ett svagt ögonblick, jag har då inte gjort om det än.

Minna har fått en gunghäst. Hon bestämde att han heter Kjell, men kallar honom för Kjelle. "Natt natt, Kjelle" är det sista hon säger innan hon somnar. Gode göllit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar