lördag 17 juli 2010

Jag tar tillbaka

Kommer ni ihåg bilderna på magen som jag visade i vecka... 12 ungefär? Jag tar tillbaka dem. Hade nog kanske universums svullnaste mage, om det nu inte bor en liten Benjamin Button där inne som utvecklas baklänges. Här är nämligen uppdateringen i vecka 22;





Det ser ut som om det är en markant höjdskillnad mellan boobisarna men det beror helt enkelt på att jag håller telefonen uppåt med ena handen. De är fortfarande större än magen.



Jag inser förstås att även jag kommer att få en gigantisk mage, vad jag funderar på är NÄR. När kommer folk att märka att jag är gravid? De gör det inte nu i alla fall. Ingen vill känna på min mage, förutom sambon. Det räknas inte för han vill även gärna känna på min rumpa, mina lår och resten av min lekamen.

2 kommentarer:

  1. Tycker inte din mage är stor för att vara i vecka 20, det kommer nog säga pang snart så blir den stor över natten.. jag ska lägga upp bild på mig i vecka 19 och sen i vecka 20, och jag lovar, det hände över en natt.. =)

    Kram på dig och kul att ha lite uppdate från dig :D

    SvaraRadera
  2. jag tror inte jag var så stor i v 20. Jag såg mest fjantig ut. SKa kolla på bilder. Fast..jag blev tjock. Sen. Överallt tyvärr, du kommer nog bli lite mer snyggt gravid än vad jag var :P

    SvaraRadera