fredag 16 juli 2010

Mulna morgnar

En mulen förmiddag är en produktiv förmiddag, brukar jag påstå. Därför ska jag inte sitta här i soffan längre än nödvändigt (fast den gränsen är väl redan passerad) utan sätta igång med att rensa skafferiet. När jag är klar med det borde alla affärer ha öppnat, då kan jag nog med gott samvete åka in till stan och shoppa lite grann.

Fick finfrämmande igår eftermiddag, finfrämmande med tillhörande fin-barn :) En ettåring och en ny liten bebis, inte helt tokigt! Börjar känna att jag längtar ganska mycket till november nu, fast ännu är det mycket att fixa och dona med så det är nog bara bra att det är några månader kvar.

I helgen är det fest och jag ska ut på krogen för första gången på väldigt länge! Jag måste verkligen skärpa mig, man dör ju faktiskt inte av att se lite folk trots att man är på tjocken.

PS: Järntabletterna har inte förstört min mage än. Jag kanske har värsta supermagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar