söndag 18 november 2012

Att ställa diagnos på sig själv

Jag lider av vissa mer eller mindre jobbiga symptom och har googlat febrilt för att komma underfund med vad dessa symptom kan bero på.
Där ett tag var jag bombsäker på att jag hade cancer. Det tror jag inte längre, däremot har jag kommit fram till att det mest troligt har någonting med sköldkörteln eller binjurarna att göra. Så i morgon ska jag ringa vårdcentralen, berätta vad jag tror att jag har och se om det finns någon tid jag kan få så att en läkare kan bekräfta detta.
Eftersom landstinget har det jobbigt ekonomiskt just nu är väl läkarnas jobb det minsta man kan göra.

Inget långdraget idag, jag har bråttom.

1 kommentar:

  1. Bra att du kollar upp så doktorn slipper. Jag diagnositerade mig själv med höftledsartros förra året.
    Det hade jag inte. Visade det sig.

    SvaraRadera