torsdag 22 november 2012

Svunna tider


Det var länge sedan jag var så här full.
Ibland får jag en stark längtan att bara liksom supa till lite, gå på krogen och skämma ut mig en smula, äta fyllekebab på det lokala kebabhaket, åka taxi hem och stupa i säng klockan fyra på morgonen för att sedan sova bort halva dagen och äta chips resten av den.

Dessa små stunder av tillbakalängtan är och förblir bara fantasier, för även om vi skulle ha barnvakt så kommer barnen hem igen dagen efter och då är det nog ingen hit att vara dunderbakis. Tror inte riktigt att jag skulle få ligga i fred på soffan med min chipspåse, precis.

4 kommentarer:

  1. du kan dela upp det lite, fylla på fredag och chips på lördag och kebab på söndag :)
    ska kolla med Leon, men vad tror du om nästa helg? fre el lö

    SvaraRadera
  2. Om inte mitt minne har härsknat så tycker jag lite synd om bilmattan den där kvällen;) För övrigt en sinne trevlig kväll!

    /Emil

    SvaraRadera
  3. Du är rolig du syster :) /ida

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det!?
    Så spännande är inte min blogg/mitt liv att den måste diskuteras om =) 2 små barn, villa, hus och sambo..Wihooo så spännande. Not!

    Gillar bilden! Du ser...Pigg ut ;)

    SvaraRadera