söndag 11 november 2012

Vi börjar dagen.

Här startar vi med morgonsim, veckohandling och lite annat smått och gott. Det ska köpas bebisnäsdroppar på apoteket, förkylningen är ett faktum än en gång. Bara snor och lite hosta men det är nog när man är en liten krake som har svårt att andas genom munnen och inte kan snyta sig!

Jag är fortfarande lite deprimerad över att mina byxor gick sönder igår, de hade gärna fått hålla ett tag till eftersom jag lovat mig själv att inte köpa nya kläder förrän efter jul, och då bara det jag verkligen behöver. Vi ska nämligen till London under våren, av erfarenhet vet jag att utbudet är lite större där så jag tänkte åka dit med endast ett ombyte packat, då får man plats med nästan en hel garderob i resväskan på vägen hem :) Nåja, jag har ju andra byxor, trots att de flesta är antingen alldeles för stora eller en smula för små. Får väl se till att köra järnet på gymet under nästa vecka, då kanske det löser sig.
Byxproblem är stora problem om man inte har några andra problem.

Nu ska jag borsta tänderna och dra iväg.

1 kommentar:

  1. jag har målat på ett par av mina favvobyxor. Det var fan inte smart.

    SvaraRadera