tisdag 10 maj 2011

Det börjar bli dags..

...ja, för lite bilder va? Men inte ikväll. Jag är helt matt, som vanligt.

Idag har Mini varit på 5-månaderskontroll. 7560g, 66,5 lång, följer sin kurva precis som alla andra gånger. "Ett väldigt normalt barn" sa sköterskan. Det var ju bra det, att hon inte är speciellt onormal på något sätt (förutom i temperamentet då).

Vi fick besök av två vänner, en i min ålder och en lika gammal som Mini. Det var kul och hjälpte till att hålla Ärtan vaken tills det var gonatt där kring sju, annars hade det nog inte lyckats eftersom hon varit uppe sedan 15.20. När besöket åkte la jag henne i sängen och hon somnade pangbom, efter att i vanlig ordning ha pratat lite med sin snutte.

By the way, min planerade solning idag gick åt fanders. Det var ju molnigt för tusan. Jag är fortfarande blek som ett lakan.

2 kommentarer:

  1. Du är inte blek. Du är snygg

    SvaraRadera
  2. Oh hon är en stor bebis nu :D
    Vet du jag har syndat, fuskat med solarium.

    SvaraRadera