onsdag 25 maj 2011

Saker jag typ skäms över men ändå inte.

-Jag tittar på Biggest Loser och tänker "Vafan är deras problem?! De får allt och lite till och ändå klagar de. Jäkla latisar". Är det synd om deltagarna egentligen? Jag tycker då inte ett dugg synd om dem fastän de gråter.

-I Minnas smutsiga blöja skymtar jag ibland ett hundhår eller två. Jag dammsuger varje dag och ändå lyckas ungen äta hundhår. Kanske borde ge henne mer mat?

-När jag är bland folk jag inte riktigt gillar kan jag inte äta. Det är helt klart en psykisk blockering. Så om jag matvägrar en hel dag när jag är med dig behöver du inte ringa mig mer. Å andra sidan kanske jag borde umgås mer med folk jag inte tycker om, satan så smal jag skulle bli.

-Jag har sjuka tvångstankar. Måste till exempel alltid ta det som står längst till HÖGER om jag ska ha något (tallrik, glas etc), snurra ringen tre varv om den hamnat fel...

2 kommentarer:

  1. Haha, skönt att höra att det inte bara är jag som har lite tvångstankar... :)
    Jag har problem när jag går ut och går promenader och det finns lyktstolpar. Jag MÅSTE hinna förbi till nästa lyktstolpe innan en bil passerar förbi mig. Det måste se helt galet ut när jag ibland springer som en tok, bara för att hinna före bilen.
    Finns det inte lyktstolpar funkar det med väglinjer. Eller varför inte gå på bara de vita strecken eller mellan strecken på övergångsställen! ;)

    SvaraRadera
  2. Ojoj när du är här får man ju aldrig bjuda på nå.. fattar piken!
    Fyller på med att man måste byta kanal innan eftertexten hinner komma eller att man måste stänga av micron innan det plingar.. Fast det är en bra grej nu när man har småbarn som sover =)
    Erika: det fungerar även med vägpinnarna på vintern ;)
    /L

    SvaraRadera