söndag 15 maj 2011

Jävlat dödens död.

Jeeewzzzuz, som vi har varit upptagna i helgen! Sömn, vad är det? Däremot så har allt vi gjort varit sjukt trevligt, ja i alla fall allt jag har gjort. Sambon misshandlade en dansk, det är inte speciellt trevligt tycker jag.

Grillkvällen på fredagen blev så klart lyckad, vin och mat kan ju aldrig vara fel! Jag & M vann över killarnas lag i "Besserwisser", det var ju egentligen ingen match ;) Ibland blir jag förvånad över hur mycket skit som fastnar i min hjärna, typ vad kungafamiljens "lön" kallas och vad figuren heter som är med Anita i ett barnprogram från 60-talet. Det är å andra sidan allt jag kan, en massa skitsaker.
Vi cyklade hem, det var kallt och mina fingrar blev blåa. Mini vaknade aptidigt morgonen därpå. Så klart.

Efter lunch på lördagen åkte vi mot stan. Där skulle VI jobba och hjälpa till men det var bara 50% av oss som uppfyllde detta, och det var inte jag. Så jävla lat, men jag skyller på att Mini höll mig sysselsatt.
Emil mosade Danska Mannens finger mellan två gigantiska kantstenar. Vi blev ändå bjudna på mat innan det var dags att åka hem, det tyckte jag var snällt. Egentligen hade jag inte förtjänat något käk eftersom det enda jag gjorde var att sticka mig på taggiga kvistar och klaga över en droppe blod, samt tjata om hur dåliga Liberos nya blöjor är (fast det är skitdåliga, Mini pinkade igenom två gånger fredagnatt och en lördag på dagen).

Det är alltid kul att träffa folk som inte är så helsikes omständliga.

Idag har vi varit i Luleå och hälsat på mer folk så man kan säga att vi har varit på språng hela helgen. Tiden har gått fort men den gör väl det när man har roligt antar jag.

Som om det inte vore nog med allt rännande nu,
bensinen är ju dyr och allt,
så ska jag, Mini och min lillasyster åka på minisemester på onsdag. Till Norrköping. Med bil. Önska oss lycka till, jag har en känsla av att Minimojängen inte gillar att åka bil så långt. Det får väl gå som det går, där nere bor ju hennes kusiner så hon får allt stå ut. Jag tror att hon kommer ha roligt när vi väl kommit fram i alla fall!

1 kommentar:

  1. haha, ja dansken han går och kikar på sitt blåa finger :) du vet både valkar i händera OCH blånagel

    SvaraRadera