onsdag 11 maj 2011

...och det börjar ju bra.

Jag var duktig och startade en tvättmaskin. Fem minuter senare kom jag ihåg att jag hade en tjuga och nån krona i byxorna som precis då snurrade runt, runt i en massa vatten.
Inte för att tjutvå spänn är mycket pengar, vår ekonomi går inte under för att jag tvättar pengar, men det är sinnessjukt jobbigt med allt ludd som blir av sedlar när de är färdigvaskade. Fan.

Sen vet jag inte om det är sömnbrist eller annat som gör att jag går omkring och känner mig halvfull hela tiden.
Nej, jag har inte druckit så det är inte därför.

1 kommentar:

  1. Åh ja, börja bra här med..satt på tvättmaskinen, åt middag och såg på tv. Hm, kudden såg så mjuk ut och filten så varm, oups, jag tror jag somna visst. Nu hänger tvätten ute i kalla kvällsluften istället för värmande solens strålar som befann sig här INNAN jag somna! Nu får man istället lida och vänta tills diskmaskinen är klar *gäsp*

    SvaraRadera