tisdag 24 maj 2011

Som blixten

Vår resa är redan över, det gick fort men var så värt att köra 200 mil för att träffa mina små syskonbarn (och övriga familjen, förstås). Minna var helt fantastisk i bilen, på hemvägen sov hon från Söderköping till Skellefteå. Allt gick bra, det var soligt och fint väder och hur mysigt som helst. Synd bara att man saknar alla så mycket när man åker hem!! Vi ska ju ner en sväng till i sommar, det är alltid något att se fram emot.

Som vanligt har jag varit skitdålig på att använda kameran, tog egentligen inte en enda bild som är värd att visas men ska väl antagligen se till att lägga upp någon i alla fall, bara för att.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa en Babybjörn bärsele Active. Kommer Minna att gilla den, månntro? Hon är ju ganska kräsen när det gäller såna saker men det skulle verkligen vara en fin grej att ha, hon hatar att ligga i vagnen när man är på stan eller i affärer, det ska bara bäras och bäras hela tiden vilket börjar bli ganska tungt trots att jag är extremt vältränad och musklig (hahahaha). Äsch, jag köper den. De är ju inte så fruktat dyra.
Måste även handla snygg och funktionell förvaring till Minis leksaker, några tips? Tänkte mig typ nån sorts byrå med många mindre lådor så man kan klistra fast bilder på det som ska vara i dem- som de gör på dagis!

1 kommentar:

  1. Svårt om det ska va mindre lådor, Savannah från jysk har annars nio lådor.. Fast det är bara 123 bred så så stora borde ju inte lådorna va =)
    /L

    SvaraRadera