tisdag 6 september 2011

Ajj äm daaaaajing.

På grund av två saker.
1. Snart ska jag på ultraljud. De ska kolla mina njurar och min galla, gissar jag, fick inte veta vad läkaren skickat remiss på. Man får inte äta under sex timmar innan undersökningen och jag, mitt matvrak, är ju van att äta lite och ofta. Man får heller inte dricka något 2 timmar före och nu håller jag på att förgås. Av törst och hunger.
Har jag tur väntar en älgstek när jag kommer hem. Har jag otur blir det fisksoppa.

2. Jag vet en grej som väldigt få personer vet. Det är en rolig grej, men lite tråkig på ett sätt. Men mest rolig.
Jag får inte säga det till någon och det gör mig vansinnig. Kanske får jag säga det snart.


Idag skickade jag iväg sambon och barnet och jag har sovit på soffan i två timmar. Otroligt skönt. Jag borde väl ha putsat fönster men det regnar och då känns det liksom onödigt.

1 kommentar: