tisdag 27 september 2011

Så surne..

Buhu, buhu... jag mår som en rutten potatis, skitäckligt. Hela, hela tiden har jag en stinko smak i munnen och en ännu stinkigare andedräkt, jag måste tugga tuggummi eller äta hårdbröd hela tiden för att inte gasa ihjäl min omgivning med min hemska mun-odör.
Det blir värre om jag äter så jag äter nästan inte. Det blir värre om jag dricker vatten men vatten måste man ju dricka annars dör man.
Graviditetsbesvär, tydligen ganska vanligt också. Fy fan.


Som om det inte vore nog så har jag fått en massa utslag som kliar. Det kan vara bett också, säkert LÖSS. Nä. Det kan väl människor inte ha? På kroppen? Eller? Jag har duschat så det är inte det att jag är skitig eller så. Kliar nästan ihjäl mig. Vattkoppor är det inte för det har jag haft. Verkar som att jag måste googla.


Grattis förresten LEA, tänkte kommentera tillbaka i din blogg men den var stängd och låst :)

2 kommentarer:

  1. men jag känner igen det där klieriet, kan itne det också vara en graviditetsåkomma?

    OMG jag har 2 kassar grejer åt Minna, om ni vill ha. Inte för att jag bryr mig om vad ni vill, höhö, men ni får ta allt så kan du ju rensa ut det ni inte vill behålla :)

    SvaraRadera
  2. vi måste bestämma en dag då vi ska ses, annars blir det inte!
    jag är inget big fan av tjejkvällarna på stan, men om du är ledig då kanske vi kan sitta och titta på folk över en kopp kaffe in town? Det är på torsdag.
    Annars, hur jobbar du helgen?

    SvaraRadera