onsdag 28 september 2011

Onyttigheter.

Drog precis i mig en halv pizza... så flottigt och inte speciellt gott men jag var ashungrig. Fattar däremot inte hur folk kan klämma i sig pizza eller skrovmål var och varannan dag, man känner sig ju inte speciellt fräsch efteråt, inte jag i alla fall. Gissar att det är en vana, som allt annat. Jag är då inte ledsen över att jag är van vid nyttigare mat :)

För att förtydliga föregående inlägg lite, jag kommer ju inte att strunta i att köpa presenter till Minna- däremot kommer jag att fundera noga på vad hon verkligen skulle ha glädje av länge, i leksaksväg alltså. Hon har ju redan så mycket, mormor&morfar, farmor&farfar, mostrar och vänner har gett jättefina saker som hon använt flitigt och som kommer till användning igen när nästa stjärna anländer.
Några förslag?

3 kommentarer:

  1. Vi ska köpa en pulka till Lo :-) kanske kan vara en ide till Minna? :-)

    SvaraRadera
  2. NEEEJ köp ingen pulka - ni får ta våran!

    SvaraRadera
  3. Elsa har haft kalas idag. Jag är otroligt glad över att hon har släkt och vänner som verkligen vet vad hon kan tänkas behöva. Alla presenter var uttänkta och väldigt uppskattade av både Elsa och oss föräldrar.
    Om jag hade haft ett större hus hade nog Elsa fått en rutschkana. :)

    SvaraRadera