onsdag 14 september 2011

Raindrops keep falling..

..men inte på mitt huvud för jag håller mig inomhus.
Latar mig.
Är lite snuvig.
Ska strax iväg på jobbet.

I början av april blir Minna storasyster. Jag ska jobba ungefär fem månader till, får se till att njuta ordentligt av jobbtiden så jag kan uppskatta nästa föräldraledighet ordentligt :)

Jag måste köpa nya skor men hittar inga jag vill ha.
Jag måste även packa väskan för i morgon ska vi iväg och bada och jag vill inte bada naken.

Det är mycket "måsten" när man är stor.
Usch för det, ibland, men det hör liksom till antar jag.
MÅSTE handla, städa, tvätta och diska.
Fast egentligen när jag tänker efter så är jag nog en sån som gör saker när jag vill i stället för när jag måste många gånger. Det blir som lite mindre jobbigt då för ärligt talat, är det NÅGON ENDA människa som dött av att äta mackor en dag, tusen miljoner dammtussar, en full tvättkorg eller en hel diskbänk belamrad med smutsiga tallrikar?
Tror inte det.

4 kommentarer:

  1. Meh! Du var ju nyligen gravid med första? Eller går tiden så här sablarns snabbt? Hur gammal är hon nu? Är rätt tätt emellan eller har jag fel för mig? GRATTIS i alla fall! :D

    (Har läst dig sedan första graviditeten, men har jag vågat kommentera någon gång? Vet inte, haha! Men nu så!)

    SvaraRadera
  2. typ grattis, för jag visste ju inte det :) hehe.
    Men du, jobbar du i helgen? Vore ju kul om vi kunde komma och besöka er snart!
    Har jag fått tillbaka min jacka av dig? Annars kanske du behöver den en vinter till hehe :D (om du vill får du ha den, den är ju rymlig)

    SvaraRadera
  3. Men vad är det jag läser!?
    Stort grattis till er alla!!! =)
    Har du fått må bra?

    SvaraRadera
  4. Stort grattis!!!:) även vi väntar 2barnet i mars kanske det utvisar UL nästa vecka :)

    SvaraRadera