onsdag 7 september 2011

Fullklottrat.

Jag fick endast EN kommentar på mitt förra inlägg, det känns skönt att någon bryr sig om att jag håller på att förpassas till de sälla jaktmarkerna.
Nä, men för att vidareutveckla det där om njurar och galla så har jag ju lite besvär med smärtor då och då, själv gissar jag på njurstenar men eftersom det var två månader sist och ultraljudet gjordes först igår så ser de naturligtvis inte något som skulle kunna vara konstigt. De försvinner ju liksom oftast efter ett tag, när man har ont så gör det dock jävulskt ont.
Annars mår jag toppen. Fina fisken, rajtantajtan. :)

Dagen idag är en onsdag och just nu sover monstret förmiddagsvila. När hon vaknar ska vi åka in till stan och röja på öppna förskolan, det brukar vara populärt. Det är skönt för mig också för Mini roar sig själv och jag får sitta och sörpla kaffe och skvallra med andra lata föräldrar.
När vi är less på det åker vi vidare till Minis mormor och efter det vettefan men då är klockan säkert jättesent så det är dags att åka hem och fixa middag. Jag fick älgstek igår förresten, om ni undrar. Inte fisksoppa och det blev jag glad över.

Vi (läs mannen i huset) har monterat in nya billbarnstolen. Alla som är föräldrar och har bil vet att bilbarnstolsmontering är en stor orsak till skilsmässa och stora bråk, men det gick faktiskt över all förväntan. Bebisen har provsuttit och betyget blev BRA. Hon sitter som en kung i den så nu kan vi krocka hur mycket vi vill. Babyskyddet är förpassat till källaren där det ska stå och samla damm i väntan på nästa passagerare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar