tisdag 10 april 2012

Bonustisdag


Denna fina illustration använde jag förra graviditeten för att visa hur jag såg ut.
Fortfarande lika aktuell, därför återanvänder jag den. Kan ni tänka er, trots min enorma kroppshydda ska vi idag åka iväg och bada med Minna- här skäms vi inte för "lite" fläsk.

Idag har vi bonustisdag nummer 1, vi får se om det blir någon nummer två men jag försöker i alla fall nyttja de sista dagarna som enbarnsförälder till max. Det är svårt, eftersom jag inte orkar så mycket mer än att klä på mig och borsta tänderna men som tur är har jag nu pappan Fredriksson hemma till den 22:a maj. Han har tagit ut en vecka "Minnadagar" först och främst och det gör det sannerligen lite lättare att orka med livet.
Därav det planerade badet. Det kommer att bli skönt för mig också, lite värme på en värkande kropp är himmelskt.

1 kommentar:

  1. fin bild, väldigt fin faktiskt.
    Lycka till i badet, du lär väl inte märka om vattnet går...I guess ;)

    SvaraRadera