måndag 2 april 2012

Ska vi jämföra?

måndagen den 29:e november 2010

Det kommer inte att hända

Tänkte börja med att säga att INGENTING funkar för att få igång förlossningen. Har druckit mig igenom tre askar hallonbladsthé, en flaska ricinolja, gått på långa promenader, sprungit i trappor, terroriserat sambon när han mest av allt vill sova och inte känner för att mysa med en flodhäst... det funkar inte. Ut kommer bebisen när den vill.

..och inte vill den det idag, däremot har jag fått mysiga symptom på magsjuka. Varit vaken mer än halva natten med riktiga jävla kramper i övre delen av magen, känns som magknip ungefär, eller tarmvred. Så helvetes ont. RISIG i kistan också, om det nu är någon som undrar. Men att det skulle bli en bebis av det, det har jag svårt att tro. Det gör bara vridaomimagenhelvetesjävlagråtont. INTE på "rätt" sätt.

2 kommentarer:

  1. ojsan, innan påskhlgen dårå, eller kanske är lika bra jag låter bli att gissaför jag har ju bara fel? haha :D
    lycka till, han kommer snart iaf!
    om du nu skulle ha aptråkigt vare sig med eller utan bebis på söndag så kommer jag gärna på besök. Annars tar vi det en annan gång.

    SvaraRadera
  2. Haha, alltså nu vet jag inte vart jag kommenterade sist!
    Läste visst bara första delen först, nu ser jag att det var skrivet när du väntade Minna =)

    Men fan, snart har ni eran bebis! Inom 2 dygn alla gånger. LYCKA TILL!!

    SvaraRadera