torsdag 12 april 2012

Lurendrejeri

Igår trodde jag att något var på G men det var bara en liten prutt på tvären. Så kan det vara ibland.

Blir det en fredag den 13:e unge så vet vi väl vad vi har att vänta, jämmer och elände.

Vad som förgyllde dagen idag;
* Efter Minnas lunchstund tog hon tutten och snutten, sa natt, natt och gick till sängen. Dags att vila middag! Man slutar aldrig att förvånas, hon somnade direkt.
*Svärmor skickade med fyra påsar nybakade bullar så vi skulle ha något fika att bjuda på när folk kommer och ska beskåda bebisen. Risken för att bullarna är slut när han väl är ute ökar dock för varje dag lillebror blir försenad. Här skulle jag kunna visa ett diagram men jag orkar inte göra ett.
*Jag har varit ute på två korta promenader. Det är VÅR ju!

2 kommentarer:

  1. Det är väldigt irriterande med folk som tror att allt har med vanan att göra! Klart att Astrid är "van" att somna hemma, för vars annars somnar man oftast om inte hemma? Men vi har för det inte tackat nej till middagar borta, eller gått hem tidigt för att hon ska sova, utan vi har försökt att söva henne borta men utan resultat. Hon vill somna hemma o då är det bara att gilla läget! Jag o Björn har inget problem med att det är så, men du vet hur det är, folk ska alltid tycka en massa om alla andra!

    SvaraRadera
  2. Snälla, kan du inte göra ett diagram? :D

    SvaraRadera