lördag 14 april 2012

Det var ju passande

Minna sjuk, 40 graders feber och garanterat lugnaste ungen i världen. Jag borde ha fattat det när hon självmant ville gå och lägga sig häromdagen, men man inbillar sig ju att hon blir äldre och visare. Så var som sagt inte fallet utan febern kom smygande igår och vi har haft två väldigt lugna dagar. Skönt på ett sätt men jag är ganska rastlös just nu och tiden går väldigt långsamt när man tittar på Disney Channel hela dagarna.

Från det ena till det andra- nu tar jag bort den där jävla graviditetsräknaren. Det är INTE för att jag fött barn utan för att den är så jävla irriterande! Vadå "barnmorskan har bokat tid för igångsättning"?! VAFAN vet den om det??!! Det har hon INTE, kan jag meddela If-graviditetsticker, ta reda på lite fakta innan ni skriver en massa saker, va.

Hoppas alla har en bra helg. Min samboman väntas hem från träningspasset vilken minut som helst och då ska jag passa på att ta en lång, varm dusch så det blir ånga i hela huset.

Ni har väl inte glömt att skramla ihop till en ångdusch... till lillebror? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar