onsdag 11 april 2012

Tunga artilleriet

Nu ska jag dra fram dammsugaren och dammtrasan och passa på att smida medans järnet är varmt.
Jag hatar verkligen damm.

Min unge är bakom lås och bom (den i magen alltså, den andra är ute i frihet med sin pappa) och verkar inte alls ha några som helst funderingar på att eventuellt komma ut, så varför inte fira denna extra graviditetsonsdag med att städa?!
Lite nostalgimusik på det (visste ni att förr i tiden trodde man att folk dog av att vara för nostalgiska? Vore det sant hade det hänt mig för länge sedan) och förmiddagen är komplett.
Efter lunchen kommer jag NATURLIGTVIS att lägga mig och vila. Det blev inte speciellt mycket sömn inatt, orolig i kroppen och konstiga drömmar, så jag har minsann gjort mig förtjänt av en ordentlig soffnötning senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar