fredag 15 november 2013

Facebook bye-bye!

Helt allvarligt, jag har inaktiverat mitt konto och avinstallerat appen på telefonen. Jag kände att jag störde mig så sjukt mycket på så många människor och var inte speciellt sugen på att ta bort dem som "vänner" då jag vet att det skulle ha blivit sura miner.

Så jag skiter i allt i stället. Är det nu någon som verkligen vill mig något så finns ju alltid telefonen att ringa till.
Men vad ni än gör, skicka inga mms med er själva som seriefigurer i någon "rolig" situation. Inte i någon situation överhuvudtaget. Jag tror att det var seriefigurerna, bitstrips, som fick bägaren att rinna över till sist. Det kan vara bland det fånigaste jag har sett, platsar i alla fall definitivt på topp tio. Ta inte illa upp om ni använder det. Att jag tycker att det är fånigt behöver inte betyda att det är det utan det är helt enkelt min åsikt.

Då var det avhandlat, tror bestämt att nästa punkt på dagordningen blir att ta mig en varm dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar