tisdag 24 december 2013

God jul!

-18 ute och jag måste tanka bilen innan jag rullar hem från jobbet. Handsklös. Det skulle inte förvåna mig om jag tappar ett finger eller två på kuppen men vad gör väl ett finger mindre när det är julafton?

Direkt när jag kommer hem ska barn, sambo och jag själv packa in oss i bilen och rulla mot badhuset för jultvagning. Jag älskar det faktum att det förhoppningsvis kommer att bli en ny jultradition för oss, vem kan tycka illa om några timmars plaskande i bassängen i stället för att bara gå omkring och vänta på tomten?
Att barnen blir rena är bara en bonus.

Känner ingen stress, ingen hets och ingen irritation.
Mår bara ganska bra och njuter av mitt gravidlugn.

Hoppas att alla får en fin julafton, ta hand om er <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar