måndag 18 april 2011

Bör väl tillägga..

..en stor och fantastisk nyhet för oss- inte lika intressant för er.

Minna har nu, 4,5 månad gammal, lärt sig att rulla. Hon rullar lite varstans och fort går det, så fort att hon inte hinner med själv ibland. Rygg-mage-rygg-mage "OJ! Nu rullade Minna till ICA!". Vi måste vara uppmärksamma nu så att hon inte försvinner för oss.
Hon har även lärt sig att hasa sig fram men tydligtvis går inte det fort nog för hon blir fly förbannad efter ett tag.

Så var det med den saken.

2 kommentarer:

  1. Ja herre!Känns som om man alltid kommer att ha projekt på G så länge man bor i ett hus.Själv tycker jag det är jättekul att fixa hemma,men känner jag oss rätt så kommer inte ens hälften att bli av,möjligtvis att vi bara köper trädgårdsmöbler av allt vi hade tänkt göra :p Jag jobbar heltid så även Ante.När tusan ska tiden räcka till!?Man kommer ju knappt ha tid att duscha känns det som =)

    SvaraRadera
  2. ja jag säljer snart skitjävlahuset här!
    nellan är sjuk idag, fast inte så sjuke egentligen men hon är hemma en extradag kan man väl säga. ni är välkomna hit om ni törs. imorrn jobbar jag till 15.15 så om F ska till sin far direkt efter det så kan jag dra mig till dig :)
    Torsdag jobbar jag heldag och har dessutom LÖNESAMTAL vilket kan betyda att jag är på väldigt bra humör eller på väldigt dåligt humör efter jobbet :P

    SvaraRadera