måndag 25 april 2011

Vad jag ska göra i veckan.

- Tvätta och lämna tillbaka en vinterjacka som jag har lånat.
- Räfsa lite löv, kanske.

Tror ni att jag hinner det? Jag vill ju inte stressa ihjäl mig.

Hoppas att ni har haft en trevlig påsk. Min har varit okej, utom igår då fröken Fredriksson gnällde hela dagen. Eftersom hon gnällt hela dagen tyckte hon att det var lika bra att gnälla hela natten också, när hon ändå var i farten. Idag fick sambon åka bort med henne så jag fick sova en stund. Det gjorde jag men sen blev jag rastlös, städade, tvättade och fixade älgstek med potatisgratäng. Vila är fan överskattat, va.

Jag känner mig fet, förresten. Påsk innebär ju stora mängder mat och jag har ätit som en kossa. Usch. Nu är det ju snart sommar, då ska man inte känna sig fet! Dags att avsluta påsken nu, det är verkligen på tiden. Annars har ju vikten gått stadigt neråt så jättemissnöjd är jag inte, bara lite.

1 kommentar:

  1. goess what? I am banting.Hhaha. Fick lättare fetma under påsk.
    Kantstenar? Du får gärna komma och titta. dom är så stora att jag knappt kan rubba dom!

    SvaraRadera