lördag 9 april 2011

Punktpunktpunkt.

Jag vill bara tacka för alla kommentarer på föregående inlägg och understryka, om det nu var någon som missade det, att det jag tycker är hemskt är att folk har så lite att prata om att de måste diskutera andras liv.

Det har varit lite paus igen, händer väl ofta nuförtiden men förhoppningsvis blir det bättre framåt hösten..typ. Full rulle hela tiden här borta, Minna börjar bli en väldigt bestämd och ARG liten krabat som mest troligt kommer att ge både mig och herr F värsta sortens hörselnedsättning, tinnitus och nervösa ryckningar. Jag skojar inte, hon är seriöst den argaste bebis jag någonsin har träffat. Allt är liksom eländes elände i hennes ögon. Som alla andra barn är hon söt när hon sover dock och just sovandet börjar bli lite bättre, sakta men säkert. Hon tycker så klart inte om det men har nog insett att det tyvärr inte är hon som bestämmer i det här huset.

Igårkväll var vi hos svärisarna och drack lite vin, vavavoooom. Det var gott men det blev sent (sent för mig är strax före midnatt) och Minna vaknade som vanligt klockan 06.00. Hon sken som en sol och visade inga som helst tecken på att hon eventuellt skulle somna om så det var ju bara att kliva upp då. Kontentan av det hela är att jag är ganska trött just nu så jag ska leka tant och lägga mig att sova väldigt snart.
I morgon ska jag försöka mig på att ladda upp några bilder till denna nya dator som fortfarande fungerar som den ska. Jag har faktiskt lyckats fånga ett av Minnas sällsynta leenden på bild och det måste ju omvärlden få beskåda.

Just nu längtar vi till på torsdag då vi ska åka ner till Åliden (fråga mig inte vart det ligger för jag kan inte förklara), det kommer garanterat bli en najs helg.

1 kommentar: