onsdag 7 mars 2012

Hårdkokt

Inatt har jag sovit som en sten, ni vet så där så man har ont i skallen när man vaknar. Skallen var dock inte det enda jag hade ont i. Oftast är jag nuförtiden uppe och kissar en sjuttioelva gånger per natt, det kommer sig naturligt då bebis pressat ihop blåsan till en mikrodel av vad den brukar vara. Det blev NOLL toabesök inatt. Ni kan ju tänka er hur det kändes? Milt sagt inte bra. Men det problemet var snabbt löst och nu är det bara huvudvärken som inte gått över.

Dagen bjuder på finfrämmande från Luleå, stadsbesök och mest troligt ett och annat skvaller. Vet ni, för att spåra ur lite, ibland önskar jag att jag skrev den här bloggen anonymt, för då kunde jag skriva precis vad jag ville. Om jobb, konstigt folk och sånt. Egentligen har jag massor att tissla och tassla om men.. det vore dumt. Jag får fortsätta att kläcka ur mig triviala saker i stället och vara nöjd med det.

Finns det någon i min närhet som har ett Baby Nest att låna ut? Ett MJUKT, inte ett sånt med hårda kanter. Lillebror är sugen på ett sånt så att hans far inte råkar rulla över honom nattetid. Det är väl mest jag som nojar men ändå...

1 kommentar:

  1. nope har inget sånt tyvärr.
    men det går bra att ni kommer förbi ngn dag, imorrn har jag ett möte kl 14 å är hemma kring 16 :)

    SvaraRadera