fredag 16 mars 2012

Surtråkar.

Jag tyckte då det var skitkul att jag brände mig i näsan,
men å andra sidan har jag konstig humor.
Ja, för jag antar, av kommentarsbristen att döma, att ni inte tyckte det var roligt. Då har vi jävligt olika humor helt enkelt, ni och jag. Inget att bli sur över men då undrar jag ju lite VAD ni egentligen tycker är roligt?
* När folk ramlar och slår sig eller tappar något på foten (det skrattar jag åt, men om de gör illa sig ordentligt får jag dåligt samvete)
* Roliga historier (inte så kul tycker jag)
* Lustiga djur
* Konstiga nyheter
* Näpna små barn (Children say the darndest things... aptrist enligt mig).
... eller något helt annat?

Idag har jag då definitivt sjuk humor, jag har inte sovit närapå någonting och sitter på jobbet och försöker få upp ångan. Har ungefär en timme på mig sen börjar dagen på riktigt, kaffe- min bäste vän.
Jag har haft obehagliga ryckningar (mer än myrkryp) i hela kroppen och hjärtklappning i flera timmar inatt, låter väl som panikångest men det höll som sagt i sig jättelänge och panikångest är ingenting som jag har haft tidigare eller känner att det egentligen var trots att beskrivningen stämmer, jag tror helt enkelt på en uppdaterad version av myrkryp.
MEN
Sista skiftet idag.

3 kommentarer:

  1. haha men det VAR rolgt, jag hann bara inte skriva det :P

    SvaraRadera
  2. Jag har väldigt svårt att hålla mig för skratt då riktigt tjocka människor ramlar. Helst om de halkar på is. Är jag en dålig människa då? haha.

    SvaraRadera
  3. Haha, det är en annan sak ;)
    Nog för att jag inte tror att du är alltför biggo! Bild tack!!

    Och ja, jag skrattade faktiskt högt när jag läste ditt inlägg. Men det fick du aldrig reda på. Förens nu :p

    SvaraRadera