torsdag 22 mars 2012

Huff, Puff..

Alltså, konditionen är det inget vidare med. Jag fasar för den dagen, 6 veckor efter förlossningen, jag ska sätta mig ner och gå igenom hur, var och när jag vill träna. VILL, det vill jag verkligen, vad jag däremot inte är så sugen på är att känna mig som en idiot mitt bland alla slanka träningsfreaks. Jag vill ju vara som förut, direkt! Men jag ska inte låta det hindra mig. Hips vips är jag där igen, vem vet, kanske jag tar det hela till en alldeles ny nivå? Jag menar, mitt enda riktiga intresse är väl värt att vårdas, eller hur?

Just nu ligger husmonstret och sover, när hon vaknat ska vi åka iväg till hennes mormor och morfar. Där ska hon sedan spendera natten- jag ska på MVC tidigt i morgon bitti och vill gärna att det besöket ska gå smärtfritt, därför får hon inte följa med. Hon har varit med en gång och det är verkligen inte någon bra idé.

Å jo, förresten, har jag sagt att vi åker till Turkiet i början av oktober? 8 vuxna och 3 barn- inse chansen till barnvakt! Skämt åsido, men ni fattar att jag känner lite hets att inte vara den blekfetaste morsan vid poolen, va? Måste fan ta reda på hur alla kändisar gör, jag har lite svårt att tänka mig att de opererar bort hänghuden, det skulle ju synas någonstans, så det måste finnas andra knep.
Annars kan jag alltid ringa en vän, har en som faktiskt skulle passa för uppdraget "hjälp mig att göra som the famous people do"!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju dela med dig av hemligheten om du kommer på den!! :-) jag vill oxå bli snygg!! :-p

    SvaraRadera
  2. jag tror inte du kommer ha några som helst problem med att komma igång och träna och om du har det så kommer jag och knuffar dig ur soffan! :D

    SvaraRadera