måndag 26 mars 2012

Vi trummar och trummar- nu är det vår!

Idag har det regnat och ruskat och snön har smält som spön i backen (om man nu kan säga så), ingen är lyckligare än Minna nu när det börjar bli lättare att vara ute! Man behöver inga vantar så man kan röra i allt som finns- fantastiskt!

I morgon är det FADERSKAPSBEKRÄFTELSE. För lillebror alltså, sambon har redan erkänt att Minna är hans. Så jäkla sjuk grej, kan de inte bara skicka ett papper som han kan skriva under? Nej, nej, jag måste även intyga att jag inte varit och sprungit på stan och haft mitt lilla roliga med någon annan som då eventuellt skulle kunna vara far till mitt barn.
Stenåldersfasoner. Man slipper det om man är gift... fast vad är det egentligen som säger att man skulle vara mindre otrogen för att man har gift sig? Jajja, vi ska då göra bort det i morgon.

På onsdag ska vi till Skellefteå för att ta reda på om broren vänt på sig eller inte. Det blir ju spännande. En så här rörlig bebis är verkligen inte att lita på, han låg med rumpan neråt i fredags men har snurrat flera varv sen dess så nu har jag faktiskt ingen aning om hur han ligger.

1 kommentar:

  1. Men sikken envis rackare!
    Släktar han på mamma sin?? ;)

    En följdfråga: Om han nu aldrig fixerar sig, dvs man vet inte om hn ligger i säte eller med huvudet i exit, hur gör ni då när det blir dags?

    Och det är ju snart dags!! Galet vad det har gått fort! =)

    SvaraRadera