fredag 30 mars 2012

Åh, så irriterande!

Jag hatar verkligen att vara sugen på nåt gott att äta men att inte veta VAD jag är sugen på. Som nu till exempel. Jag har gått igenom skafferi, frys och kylskåp men hittar inte det jag söker.... för att jag inte vet vad det är! Jävligt frustrerande och faktiskt mitt största problem i livet för tillfället.

Idag har jag börjat operation "Kom ut bebis". Den är inte speciellt avancerad utan består mest i att jag rör på mig så mycket som jag orkar (inte speciellt mycket alltså, för nu är jag STOR) och tänker glada tankar. Jag är nämligen less nu. Går in i vecka 40 imorrn och har klarat mig från att räkna dagar, tills nu idag. Det är ju fantastiskt, om jag minns tillbaka tror jag att jag började vänta på Minna redan i vecka 33 eller nåt sånt sjukt... nu blir det i alla fall inte så lång tid att gå hemma och bara vänta. Inte för att jag gör det heller egentligen, dagarna går ju i en rasande fart och jag försöker hitta på något hela tiden- idag inredde jag (och sambon) ett av rummen i källaren, jag har tvättat sofftyg och varit ute på en promenad och... en massa saker. Samt tagit hand om barnet jag har här hemma så klart. Någon brist på tidsfördriv finns minsann inte och det är ju en fördel.

Men hörni, nu måste jag faktiskt klura ut vad jag är sugen på i matväg. Kan det vara apelsiner? Bäst att testa.

1 kommentar:

  1. man kan säga att jag hade fel när jag trodde att han skulle komma i måndags...kanske den kommande måndagen?

    SvaraRadera