onsdag 16 mars 2011

Big failure

Malla undrade hur det gick med mitt "sluta-snusa"projekt. Det gick bra. Förutom att jag började äta som en gris för att kompensera att jag inte hade en påse tobak under läppen. Efter en vecka blev jag less, jag tänkte i banorna "bättre att snusa än att vara tjock", och började om. Nu snusar jag mer än någonsin! Jag måste verkligen skärpa mig. Att det var ett helvete att gå omkring och vara på dåligt humör med en skrikande bebis i famnen hjälpte väl till med beslutet också.
Men inte är jag ledsen för det, jag gillar att snusa, synd bara att det ska vara så helsikes dyrt. Tänderna ramlar av efter några år också men jag får väl ta den smällen. Tandläkarna ska ju försörja sig även de.

Nu är vi ytterst nära tidpunkten för avresan mot BADHUSET. Minna har haft en fantastisk morgon så alla förutsättningar för att det ska bli en trivsam upplevelse finns. Badblöjor hade ingen på ICA Sigvards hört talas om (bonnläppar är vi hela bunten) så jag får väl springa in på lite mer centrala ICA i Öjebyn. Har de inte där finns det på badhuset, fast det är såna där man bara har utanpå blöjan. 100 spänn kostar de, jag ringde och hörde. Glömde dock att fråga om storlekar, han i kassan lät stressad och det var mycket tjo och tjim runtom. Kul om det bara finns bautastora som jag får linda in hela ungen i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar