torsdag 31 mars 2011

Nå helsikkes.

Goda råd är, vad jag har hört, dyra, men jag fick gratis råd i kommentarsfältet till förra inlägget. Jag följer dem och gör vad jag kan för att vara världens bästa surkärring! Fast idag har jag varit ganska glad trots att Minna började dagen med att bajsa på golvet. Tilläggas kan ju att hon avslutade den med att spy på golvet, det kändes som en lämplig avrundning kanske. Däremellan har hon bara spytt och dreglat litegrann och varit på ganska bra humör så jag ger idag nio poäng av tio möjliga.

Jag har blivit skitdålig på att läsa allas bloggar. Det blir min utmaning, Malla. Att läsa bloggar och kommentera ibland. Låter kanske inte som en jättestor utmaning men för mig är det som att jonglera med tio bollar samtidigt som jag röker en cigarett. Ultrasvårt.
En annan sak jag måste bli bättre på är att visa bilder. Det kommer. Inte för att jag tar så fina eller intressanta bilder men tydligen så säger en bild mer än tusen ord så det kan ju vara idé att sticka in någon här och där när jag inte har så väldigt mycket att skriva om, typ nu. Synd bara att nya datorn inte innehåller några bilder ännu.


Mitt nya favoritord är förresten "praktmongo". Länk

1 kommentar:

  1. Tycker det låter som en bra idé med att visa oss lite bilder =) Kommentarer är också bra!

    Gillar ordet skarpt och man får verkligen en bild av människans som är ett "praktmongo" =P

    Kram kram

    SvaraRadera