måndag 7 mars 2011

Haha! (Som Peter Griffin i Family Guy säger det)

Sambon trodde att vi betalade för kaffet, det gjorde vi också men jag missade prishöjningen och betalade bara 2kr/kopp i stället för 3. När jag insåg mitt misstag var jag för lat för att hämta mer pengar så jag prutade lite.
Om vi dricker kaffe gratis varje gång kanske kyrkan inte har råd med kaffe längre och då blir det ju helt plötsligt meningslöst att gå dit på måndagar. Menar, vem vill gå till ett ställe där de inte har kaffe?! Så nästa gång ska jag betala fem kronor och kanske en krona för påtåren, då har jag nog sonat mina brott. Samt säkrat kaffets framtid.

Ingen ville gissa hur mycket jag gått ner sen igår så jag säger väl det utan vidare krusiduller. Två kilo. Jag misstänker att jag vägde mig med kläder på igår. Bärandes på en tung pinkeblöja eller nåt. Visst är det kul att gå ner fort i vikt men inte ens jag är dum nog att tro att viktklubb hjälper mig att gå ner två kilo om dagen. Det är ju befängt.

Alltså, visst är världen liten förresten? Vi träffade sambons kusins tjejs faster på Stor&Liten. Det blir som att man känner varandra lite fastän man inte gör det. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar