torsdag 3 mars 2011

Världs-söta

Tack fina ni för alla kommentarer. Det känns bättre idag (förutom att jag gått och blivit smittad av sambons hemska förkylning). Många dagar känns det bara så orättvist, vi har missat många fina stunder på grund av en massa fel och missar som begåtts av sjukvårdspersonal. Hade jag till exempel fått rätt hjälp när jag var sjuk hade jag fortfarande kunnat amma och då kanske koliken kanske aldrig hade funnits med i bilden. Men men, det kommer fler stunder, vi får se till att ta vara på dem i stället för att gräma oss över hur det kunde ha varit.

Färdigältat.

Jag är som sagt inte så kry och det planerade och efterlängtade besöket hos L&E i morgon är inställt. Inte för att jag ligger till sängs eller så men det vore hemskt onödigt att smitta ner en massa annat folk känns det som. Håller stora tummen för att lillskiten ska klara sig ifrån snuva och hosta. Hon ska ju vaccineras på måndag och jag vet inte hur det är, om de måste vara kärnfriska då eller om det bara gäller för influensavaccinationer.

Förresten så har sambon kommit på hur man får Minna att skratta. Man säger "FY MINNA! FY! Tjock bebis!". Då garvar hon som tusan. Konstiga barn.

Nu ska jag passa på att göra köttfärsbiffar med fetaost, hur det nu kommer att gå. Matlagning är inte min starka sida.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar