tisdag 20 december 2011

Jag är bara..

...så trött att allt börjar bli snurrigt.
Minna sover dåligt,
och de nätter jag inte sover med henne kan jag inte heller sova.
Det blir en "ond cirkel" för mig. Ju mer trött och stressad jag är, desto sämre sover jag. Det i sin tur innebär.. just det. Till sist funkar det inte alls längre och jag måste få sömntabletter för att komma tillbaka till en normal tillvaro igen. Ingen stresstålighet med andra ord.
Jag hoppas att det går över av sig självt den här gången för som jag tidigare nämnt är jag inte så sugen på att ta sömntabletter nu när jag är på tjocken.
Julen känns väl egentligen inte som det optimala just nu, hade varit bättre om det var januari för då är det lugnare. Jul, heltidsjobb, barn- och husskötsel är liksom en grej för mycket för mig.

Usch.
Jag hatar när det börjar kännas skrikigt i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar