tisdag 27 december 2011

Men nu.

Nu ni, nu har jag vilat upp mig! Efter den stressfriaste julen någonsin är jag piggare än en mört. Vissa stunder.
Hoppas er jul har varit bra!

För tillfället har jag huvudet fullt med tankar på "KULLEN" byrå, "HENSVIK" skötbord/skåp, "TUPPLUR" rullgardin och liknande. Vi ska till IKEA en sväng imorrn, jajjemän, mitt i mellandagshets och köpgalenhet. Vi köper dock bara saker vi behöver. Lite doftljus också så klart. Kanske något pynt eller så. Några fina saker till Minna som hon saknar.
Mm. Bara nödvändiga grejor.
Plus en pizzaslice när vi är klara. Om jag äter något nyttigt i lunchrestaurangen vill säga, annars blir det ingen pizzaslice. Kanske.

Med magen går det bra. Den har exploderat och jag ser nu ut att vara i åttonde månaden, inget mellanting här inte- det är antingen eller. Tungt är det också, för Minna vill bli buren hela tiden. En ettåring extra gör ibland att det känns som om bebisen i magen ska ploppa ut där och då, hittills har det gått bra men vissa gånger måste jag helt enkelt säga nej till lilla Mini. Då blir hon inte så glad men det är inte så mycket att göra åt det.

Jag måste faktiskt fortsätta på min "nödvändigt från IKEA"-lista. Vill ju inte missa något. Typiskt bara att spjälsängen jag vill ha var på rea och slut i lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar